19th Ave New York, NY 95822, USA

Presentació del Projecte integrat i l’Obra final (Demo)

Els dies 14, 15 i 16 de juny hi haurà l’acte públic de les presentacions del Projecte integrat i l’Obra final a l’Aula 1 de l’EAD Sant Cugat.
Aquest any, a causa de les restriccions covid, a l’acte tan sols hi podrà assistir presencialment el grup classe. Les persones que ho vulguin veure en directe s’han de connectar a l’enllaç del Meet amb l’usuari @escoladart.cat i si no en disposeu (en els dels familiars, amics, etc.) us haureu d’esperar que us admetin.

MEET_GRAU SUPERIOR

sessió 1 GS_dilluns 14
sessió 2 GS_dimarts 15
sessió 3 GS_dimecres 16

MEET GRAU MITJÀ

sessió 1 GM_dimarts 15
sessió 2 GM_dimecres 16

Com cada any l’esdeveniment compta amb una imatge gràfica nova dissenyada per un exalumne excel·lent del curs anterior amb el títol Proêject: paraula que vol resumir l’acte de l’exposició final dels projectes de cicle i alhora la sortida de l’escola cap al món laboral o cap a la continuïtat dels estudis (grau superior, estudis universitaris o altres).

Així doncs, enguany la imatge gràfica i el disseny del cartell ha anat a càrrec de l’exalumna d’Animació Monica Romero González que s’ha inspirat en el tema d’aquest any: la por.

Les presentacions del Projecte integrat seran els dies 14, 15 i 16 de juny a partir de les 16h, i l’Obra final els dies 15 i 16 a partir de les 9h del matí.

Aquí us podeu descarregar l’ordre de les presentacions.